Ducati dostarczyło fanom na całym świecie już 100 000 motocykli Scrambler. W sześćdziesiątą rocznicę powstania pierwszego Scramblera, marce Ducati udało się osiągnąć ważny kamień milowy. W Muzeum Ducati można wciąż podziwiać czasową wystawę "Scrambler 60.", która celebruje historię Land of Joy.
Ducati wznowiło projekt Scramblera w 2015 roku, zachowując oryginalną recepturę z lat 60., reprezentując nowy trend w świecie motocykli. W krainie Land of Joy nie są ważne osiągi motocykli, ale ludzie i ich pasje.
Pierwszy Scrambler wykonany został na zamówienie braci Berliner, importerów Ducati ze Stanów Zjednoczonych w latach 60. XX wieku, którzy chcieli modelu odpowiadającego gustom amerykańskich motocyklistów. Scrambler zadebiutował w 1962 roku, a produkcja zakończyła się w 1975 roku. Okazał się wielkim sukcesem ze względu na swoje właściwości techniczne, ale przede wszystkim dzięki stylowi uosabiającemu nonkonformistycznego i buntowniczego ducha tamtych lat.
Począwszy od 2015 roku Ducati zaproponowało wiele różnych interpretacji historycznego modelu. Icon występował w wersjach Urban Enduro, Full Throttle, Street Classic i Classic. Z czasem do oferty dołączyły również odmiany Mach 2.0, limitowana edycja Italia Independent, Flat Track PRO, Café Racer, Następnie dodano wersje Desert Sled, Sixty2 i Icon Dark. Dopełnieniem rodziny Land of Joy są najnowsze i bardziej współczesne modele 1100 Tribute PRO, Urban Motard i Nightshift.
W ostatnich miesiącach entuzjaści, którzy odwiedzili Muzeum Ducati, mogli na nowo przeżyć historię marki podziwiając wystawę czasową „Scrambler 60.”, która otwarta jest do końca września. Obszar tematyczny opowiada historię krainy Land of Joy i jej światów: designu, stylu życia, personalizacji, eksploracji i wyrażania siebie.